سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شبکه ما
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
  پیوند دوستان
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 1
کل بازدید : 209737
کل یادداشتها ها : 1343

نوشته شده در تاریخ 95/8/8 ساعت 7:16 ع توسط سید احمد قاسمی


امروزه خریداران گوشی‌ سعی دارند تا گوشی‌هایی با نمایشگر‌های بزرگ انتخاب کنند. اما برای خرید این قبیل گوشی‌ها باید هزینه‌ای بیشتر در مقایسه با گوشی‌های معمولی پرداخت کرد. اما گوشی «اچ‌تی‌سی دیزایر 626» htc desire 626 این نمایشگر بزرگ را در کنار دوربینی مناسب، سخت‌افزاری میان رده و امکان پشتیبانی از شبکه‌ی 4G را با قیمتی مقرون‌به‌صرفه در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

شرکت HTC گوشی میان‌رده‌ی خود را به نمایشگری 5.0 اینچی با رزولوشن HD و تراکمی در حدود 294 پیکسل بر اینچ مجهز کرده است. این نمایشگر از نوع LCD است و از فن‌آوری IPS بهره می‌برد. صفحه‌ی لمسی این گوشی می‌تواند تا 10 لمس را به‌صورت هم‌زمان پشتیبانی کند. این نمایشگر می‌تواند برای خواندن متون، وب‌گردی و بازی کردن بهترین کارآیی را داشته باشد. جا دادن نمایشگری 5.0 اینچی در قابی با طول 147 و عرض 71 میلی‌متر کار دشواری به نظر نمی‌رسد و این گوشی می‌توانست اندازه‌های کوچک‌تری داشته باشد. دیزایر 626 با توجه به پلاستیکی بودنش 140 گرم وزن دارد.

برای htc desire 626 دوربینی با سنسور 13 مگاپیکسل انتخاب شده است. این دوربین در کنار خود فلشی از نوعLED دارد. برای ضبط ویدیو با این دوربین هم می‌توانید روی ویدیو‌هایی با رزولوشن 1920 در 1080 با سرعت 30 فریم بر ثانیه و صدای استریو حساب کنید. دوربین سلفی این گوشی هم سنسوری 5 مگاپیکسلی دارد. این دوربین مثل دوربین اصلی می‌تواند ویدیو‌های fullHD با سرعت 30 فریم بر ثانیه را ضبط کند.

htc desire 626 سخت‌افزاری میان‌رده دارد. تراشه‌ی 64 بیتی و میان‌رده‌ی اسنپ‌دراگون 410 برای این گوشی در نظر گرفته شده است. این تراشه 4 هسته پردازنده از نوع کورتکس A53 باقدرت پردازش 1.2 گیگاهرتز، پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو 306 و یک گیگابایت رم را روی خود جا داده است. در کنار این تراشه 8 گیگابایت حافظه‌ی داخلی با امکان افزایش تا 128 گیگابایت وجود دارد. با این مجموعه‌ی سخت‌افزاری باید خیال کاربر از انجام کاره‌های روزمره و بازی‌های نسبتا سنگین راحت باشد. این گوشی در دو نسخه که یکی از شبکه‌ی 4G پشتیبانی می‌کند، عرضه شده است. پشتیبانی از شبکه‌ی 4G امکان استفاده از اینترنت پرسرعت همراه را برای کاربرش فراهم می‌کند. همچنین امکان استفاده از بلوتوث و Wi-Fi برای ارتباط با سایر دستگاه‌ها و فن‌آوری‌های A-GPS وGLONASS هم برای مکان‌یابی دقیق فراهم شده است.

 

اندروید نسخه‌ی 4.4 که با نام کیت‌کت شناخته می‌شود در کنار «سنس» برای این گوشی نقش سیستم‌عامل و رابط کاربری را به بهترین نحو ایفا می‌کنند. HTC این گوشی را مجهز به زبان فارسی و منوی فارسی کرده تا نگرانی از عدم پشتیبانی زبان فارسی در این گوشی وجود نداشته باشد. از دیگر قابلیت‌های این گوشی می‌توان به قطب‌نما، امکان گوش دادن به موسیقی، تماشای ویدیو اشاره کرد. این گوشی به یک باتری 2000 میلی‌آمپر ساعتی از نوع لیتیوم-یون مجهز شده که با توجه به تراشه و نمایشگر پر‌مصرفش نمی‌تواند بازده مطلوبی داشته باشد.








طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ