سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شبکه ما
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
  پیوند دوستان
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 31
بازدید دیروز : 29
کل بازدید : 209900
کل یادداشتها ها : 1343

نوشته شده در تاریخ 95/8/8 ساعت 7:13 ع توسط سید احمد قاسمی


شاید اگر از شما بپرسیم یک گوشی موبایل چند صفحه نمایش و چند دوربین نیاز دارد، جواب شما هم مانند ما یک دوربین و یک صفحه نمایش باشد؛ اما اگر این سوال را از ال جی بپرسیم جواب آن عدد 5 است و در گوشی V10 پاسخ خود را به صورت عملی داده است. ال جی v10 یک گوشی رده بالا از ال جی است که دو صفحه نمایش و 3 دوربین (یکی در عقب و دو تا در جلو) دارد. در این مقاله این محصول خاص را زیر ذره بین جی اس ام قرار داده ایم 

طراحی 

لوکس و متفاوت

ال جی در این سال ها نشان داده که می تواند گوشی های متفاوت با آنچه در بازار می بینیم تولید کند. با معرفی V10، ال جی خلاقیت خود را بیش از هر زمان دیگر به رخ رقبا کشید. ال جی v10 یک گوشی مستطیلی است؛ در بالای این مستطیل یک صفحه نمایش اضافی علاوه بر صفحه نمایش اصلی قرار گرفته که در ادامه به کارآیی آن خواهیم پرداخت.

در کنار صفحه نمایش دوم این گوشی می توانید دو دوربین جلو را مشاهده کنید. قاب پشتی گوشی نیز یکی دیگر از نقاط متفاوت به حساب می‌آید. یک قاب که قابلیت خارج شدن از جای خود را داشته و اجازه دسترسی کاربر به باتری را می دهد. جنس این قاب بافت دار بوده و هنگام لمس آن حس خوبی به کاربر دست می دهد، علاوه بر این بافت قاب پشتی باعث می شود که گوشی به همین راحتی از دستان شما و روی سطوح سر نخورد؛ این قاب به علت جنس نرمی که دارد فشار ناشی از ضربات را به خود جذب می کند و به همین خاطر اگرال جی v10 با قسمت پشتی روی زمین بیافتد آسیب جدی ای نخواهد دید.

در کناره گوشی دو فریم از جنس استیل ضد زنگ تعبیه شده که کاربر در هنگام استفاده بیشتر با این قسمت سر و کار خواهد داشت؛ برای اولین بار است که ال جی در گوشی های خود از فلز استفاده می کند و با اینکه اولین بار است، اما به خوبی پی برده که بهترین حالت استفاده از این فلز به چه صورت باید باشد؛ به لطف استفاده از کلیدهای کنترلی در پشت گوشی هیچ کلیدی را روی این فریم فلزی مشاهده نمی کنیم و همین امر به زیبایی گوشی کمکی دوچندان کرده است. حس لمس فلز در هنگام استفاده از وی 10 می تواند برای کاربر بسیار لذت بخش بوده و به خوبی حس دست گرفتن یک گوشی گران قیمت را القاء کند.








طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ