سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شبکه ما
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
  پیوند دوستان
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 22
بازدید دیروز : 13
کل بازدید : 209862
کل یادداشتها ها : 1343

نوشته شده در تاریخ 95/8/8 ساعت 7:15 ع توسط سید احمد قاسمی


lg g4 یکی از لذت بخش ترین تلفن های همراه ساخت ال جی تا امروز است که با رابط کاربری به روز شده، جذابیت هایش دو چندان شده است. علاوه بر اینها، وجود باتری قابل تعویض و کارت حافظهSD هم در این گوشی باعث می شود همچنان ال جی را وفادار به سنت پرچمداران اندرویدی بدانیم.

برخلاف تمام مزایای آن، گویی جی 4 همان جی 3 است که بار دیگر از نو ساخته شده تا ضعف های جی 3 را برطرف کند و گوشی بسیار بهتری باشد. البته که در مقابل جی 3، حالا شاهد نسخه چرمی گوشی هستیم، اما جی 3 نیز ضعف خاصی نداشت و بسیار به آن علاقه داشتیم (مخصوصا از نظر فوکوس لیزری و نمایشگر QHD که در سال 2014 بی نظیر بود)، اما در هرصورت این گوشی نمی تواند همانند جی 3 به سادگی ما را شگفت زده کند.

با استفاده نکردن از بدنه فلزی، که این روزها همه گیر شده، و همچنین نبود ویژگی های نرم افزاری جدید، ال جی نشان داده که با احتیاط عمل کرده است. در صورتی که رقیب هموطن آنها، یعنی سامسونگ، از نظر کیفیت ساخت و همچنین عرضه گوشی ای با نمایشگری که در دو طرف خمیده است، دل بسیاری از اندرویدی ها را ربوده. در نهایت می توان گفت اگرچه جی 4 را می توان گوشی بسیار خوبی نامید، این تلفن همراه نمی تواند رقبای جاه طلب خود را به سادگی کنار بزند. در ادامه با ما همراه باشید تا پرچمدار ال جی در سال 2015 را بررسی کنیم.

 

ین گوشی، علاوه بر شباهت هایی که به جی 3 دارد، کم شباهت به جی فلکس 2 هم نیست. در lg g4 هم خمیدگی کوچکی در صفحه نمایش وجود دارد، اما این خمیدگی نمایشگر چهار برابر از جی فلکس 2 کمتر است. بنابراین به سادگی متوجه این خمیدگی نمی شوید و برای لمس بهترش باید گوشی را به سمت صفحه نمایش روی میز بگذارید. علاوه بر خمیدگی صفحه نمایش، بخش پشتی lg g4 هم انحناهایی دارد که باعث می شود در دست خیلی خوب جا بگیرد یا زمان هایی که با گوشی در حال مکالمه اید، گوشی به خوبی در دست و روی صورتتان قرار بگیرد.



htc 10       ال جی...





طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ