سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شبکه ما
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
  پیوند دوستان
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 29
کل بازدید : 209886
کل یادداشتها ها : 1343

نوشته شده در تاریخ 95/8/8 ساعت 7:15 ع توسط سید احمد قاسمی


اچ‌تی‌سی با معرفی M9 نتوانست آن‌طور که باید و شاید حق طرفداران خود را ادا کند و با عرضه محصولی متفاوت آنها را راضی نگه دارد، اما امسال اچ‌تی‌سی آمده تا راه را درست برود و مانند سال‌های اوج خود، یعنی زمانی که M8 را معرفی کرد، خودی نشان دهد. در بررسی تخصصی HTC 10 با هم خواهیم دید که این کمپانی در این امر موفق شده است یا خیر.

چه چیزهایی htc 10 را خاص کرده است؟

میزان رم بالا

سرعت بالای دوربین برای گرفتن عکس

سنسور اثرانگشت با قدرت تشخیص بسیار سریع

طراحی زیبا و اختصاصی اچ‌تی‌سی

طراحی

فلزی، زیبا، خوش‌دست، سنگین

سال‌هاست که گوشی‌های هوشمند طراحی یکسانی پیدا کرده‌اند. اچ‌تی‌سی با معرفی M8 در زمان خود توانست با یک گوشی متفاوت خیل عظیمی از گوشی‌بازها و کسانی را که به دنبال خرید گوشی هوشمند بودند به سمت خودش جذب کند. این طراحی، به‌دلیل موفقیت، در دو نسل بعدی نیز تکرار شد تا امروز که به htc 10 رسیده‌ایم. اینجا یک خبر خوب و یک خبر بد برای شما داریم. htc 10 یک گوشی بسیار زیباست؛ این خبر خوب ماست. اما خبر بد این است که طراحی‌اش تکراری است و شباهت بسیار زیادی به دو گوشی A9 وM9 دارد. اچ‌تی‌سی از ترکیب طراحی این دو گوشی، پرچم‌دار سال 2016 خود را روانه بازار کرده است.

جلو گوشی قاب شیشه‌ای صفحه‌نمایش بیشترین فضا را به خود اختصاص داده است. زیر آن کلیدی فیزیکی مشاهده می‌شود که نقش حسگر اثرانگشت برعهده آن گذاشته‌شده است. اگرچه این حسگر فیزیکی به نظر می‌رسد، نمی‌توانید آن را فشار دهید و تنها به لمس پاسخ می‌دهد. در دو طرف این حسگر دو کلید لمسی دیده می‌شود که یکی برای بازگشت به عقب و یکی دیگر برای باز کردن برنامه‌های اخیر است. طراحی این دو کلید نشان می‌دهد که اچ‌تی‌سی نیم‌نگاهی به گوشی‌های قدیمی خود انداخته است. بالای صفحه‌نمایش دوربین دوم گوشی در کنار سنسور نور و مجاورت و خروجی صدای مخاطب قرار دارد.








طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ