سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شبکه ما
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
  پیوند دوستان
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 13
کل بازدید : 209851
کل یادداشتها ها : 1343

نوشته شده در تاریخ 95/8/8 ساعت 7:15 ع توسط سید احمد قاسمی


بدون شک در طراحی گوشی htc a9 نمی‌توان منکر شباهت عجیب آن با سری 6 آیفون‌های اپل شد. اچ‌تی‌سی نیز این بار زبان طراحی منحصر بفرد خود در گوشی‌های قبلی را کنار گذاشته و به الهام گرفتن از طراحی پرفروش‌ترین گوشی‌ هوشمندِ دنیا یعنی آیفون 6 و 6 اس آورده است. از ماژول دوربین و فلش تا خطوط موجود روی بدنه برای آنتن دهی بهتر همگی بیانگر این شباهت زیاد هستند.

بدنه‌ی این گوشی از بدنه‌ی تماما آلومینومیِ برس خورده ساخته شده است و لبه‌های آن نیز منحنی هستند تا به‌خوبی در دست جای بگیرد.همان طور که از اچ‌تی‌سی انتظار داشتیم، این شرکت در طراحیگوشی htc a9 به تمامی جزئیات توجه ویژه داشته است که شاید نماد آن را بتوان در شیارهایی که بر روی دکمه‌ی پاور قرار داده شده، دید.

این شیارها باعث می‌شوند تا به اشتباه، دکمه‌های حجم صدا را به جای پاور فشار ندهید. همچنین استفاده از پوشش گوریلا گلس 4 از نوع 2.5D به دلیل خمیدگی کمی که لبه‌ها دارند حس خوبی را به هنگام کار به کاربر منتقل می‌کنند. بدنه‌ی این گوشی نیز تماما از فلز باکیفیت ساخته شده، اما برخلاف گوشی‌های پرچمدار گذشته‌ی اچ‌تی‌سی، الگویی با شیارهای بسیار ریز را ندارد که باعث می‌شود هنگام در دست داشتن گوشی نگران افتادن آن از دستتان باشید.

صاف بودن قاب پشتی وقتی با فریم‌ دور گوشی که صیقل داده شده و براق است، همراه می‌شود باعث می‌شود تا این نگرانی بیشتر از پیش شود. در پنل جلوی صفحه نمایش گوشی htc a9 علاوه بر اسپیکر مخصوص مکالمات در حاشیه‌ی بالا، شاهد حضور لوگوی اچ‌ای‌سی و حسگر بیضی شکل اثر انگشت در قسمت پایین صفحه‌نمایش هستیم. گفتنی است از این حسگر به عنوان دکمه‌ی هوم نیز می‌توان بهره برددر حالت کلی می‌توان وان ای 9 را گوشی بسیار زیبا دانست که شباهت آن به آیفون‌های اپل نکته‌ای مثبت برای آن به شمار می‌رود








طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ