سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شبکه ما
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
  پیوند دوستان
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 47
بازدید دیروز : 43
کل بازدید : 210462
کل یادداشتها ها : 1343

نوشته شده در تاریخ 95/8/5 ساعت 3:13 ع توسط سید احمد قاسمی


با نگاهی به پروسه تکامل در طراحی گوشی های هوشمند سامسونگ می توان به راحتی متوجه شد که طراحی اسمارتفون های این شرکت چقدر تغییر کرده است و دیگر خبری از گوشی هایی با بدنه پلاستیکی نیست. گوشی j7 2016 دارای بدنه تمام فلز است البته که طراحی ظاهری این اسمارتفون نمونه مدرن شده گوشی های سامسونگ در سال 2012 است که حالا با بدنه فلزی و منحنی هایی که ظاهری مدرن به این دستگاه بخشیده همراه شده. در واقع سامسونگ در این گوشی طراحی دوره های مختلف خود را با هم ترکیب کرده است.

کلیپ بررسی عملکرد گوشی j7 2016

به طور کلی طراحی گوشی j7 2016 مقاوم، زیبا و سبک است و خوشبختانه اثرانگشت بر روی آن نمی ماند و زود کثیف نمی شود. اما با این حال بدنه این اسمارتفون کمی حس پلاستیکی و ارزانی می دهد. کلیک کردن بر روی دکمه های این گوشی هوشمند خیلی مطلوب است و دکمه ها از جنس فلز می باشند. دکمه قفل گوشی در لبه سمت راست و دکمه های تغییر حجم صدا به طور جداگانه در لبه سمت چپ دستگاه قرار گرفته اند. به علاوه اینکه دکمه هوم هم در جلو و در پائین صفحه نمایش قرار گرفته است این دکمه یک دکمه معمولی است و متاسفانه فاقد اسکنر اثرانگشت می باشد. پورت میکرو USB این گوشی برای شارژ دستگاه هم در پائین دیوایس قرار گرفته است.

در بخش اندازه هم لازم است بدانید که این اسمارتفون کره ایی با ارتفاع 5.4 اینچ خیلی خوب و متعادل طراحی شده است. 76میلی متر عرض و 7.8 میلی متر هم ضخامت دارد و وزن آن 169 گرم است که برای اسمارتقونی در این اندازه نه خیلی سنگین است و نه خیلی سبک. در آلبوم زیر چند تصویر از بدنه و طراحی گوشی میان رده سامسونگ را می بینید.








طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ