سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شبکه ما
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
  پیوند دوستان
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 47
بازدید دیروز : 43
کل بازدید : 210462
کل یادداشتها ها : 1343

نوشته شده در تاریخ 95/8/5 ساعت 3:21 ع توسط سید احمد قاسمی


گوشی 5.5 اینچی هوآوی، جی8، با طراحی زیبا، باریک و سبک در نگاه اول دل هر فردی را به دست می‌آورد؛ گوشی‌ای که ابعادی برابر با 152 در 76.5 در 7.5 میلی‌متر دارد. بدنه این گوشی تماما از فلز ساخته شده و بخش پشتی بدنه انحنای کمی دارد تا راحت‌تر در دست قرار بگیرد. البته انحنای پشت گوشی بسیار کم است و گوشی مسطح به نظر می‌رسد.

 نکته مثبت در طراحی گوشی هواوی g8 جنس بدنه پشت گوشی است که به‌دلیل مات بودن اثری از لک چربی و اثر انگشت روی آن به جا نمی‌ماند. روی بدنه پشتی گوشی دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی، که نسبت به قاب پشتی برآمدگی دارد، در کنار فلاش دوگانه جای گرفته است. سنسور اثر انگشت نیز کمی پایین‌تر از دوربین قرار گرفته تا هنگامی که گوشی را در دست می‌گیریم لمس آن راحت باشد. روی قاب جلو جی8 نیز تنها خروجی صدا، دوربین جلو و سنسور نور در بالا و نشان HUAWEI در پایین دیده می‌شود. 

راکر صدا و دکمه پاور روی فریم گوشی سمت راست و اسلات مشترک کارت حافظه و سیم‌کارت سمت چپ قرار دارند. بالای فریم دستگاه جک هدفون و پایین فریم هم پورت میکرو USB شارژر، میکروفون و اسپیکر گوشی قرار دارند. مسطح بودن گوشی، به‌دلیل اندازه بزرگش، دست گرفتن آن را کمی دشوار ساخته، اما درعوض خمیده بودن قاب پشتی گوشی و همچنین لبه‌ها از این دشواری کمی کاسته است.

گوشی هواوی g8 در سه رنگ طلایی، سیاه و سفید تولید شده و به‌طور کلی می‌توان گفت گرفتن گوشی حس خوبی به کاربر منتقل می‌کند، هم به‌دلیل بدنه فلزی و هم به‌دلیل باریک بودن نسبت به سایر گوشی‌های 5.5 اینچی.

 

گوشی هواوی g8 نمایشگر 5.5 اینچی دارد، درست مثل میت اس، اما از نوع IPS LCD با رزولوشن 1080 در 1920 (Full HD)؛ رزولوشنی که تراکم پیکسلی 401 پیکسل در هر اینچ را برای این نمایشگر به ارمغان آورده است. اگرچه تکنولوژی OLED از LCDعملکرد بهتری دارد، نمایشگر این گوشی نیز تجربه خوبی برای کاربر فراهم می‌کند.








طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ