سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شبکه ما
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
  پیوند دوستان
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 42
کل بازدید : 210210
کل یادداشتها ها : 1343

نوشته شده در تاریخ 95/8/6 ساعت 3:31 ع توسط سید احمد قاسمی


یکی از فاکتور‌ها یا اگر کمی رک باشیم، مهم‌ترین فاکتور انتخاب گوشی‌های میان‌رده قیمت است. شرکت هوآوی همیشه ثابت کرده می‌تواند قیمت‌های رقابتی و بعضا پایینی را در مقایسه با سایر برند‌ها ارایه دهد. این قیمت پایین‌ باعث کاستن از کیفیت محصولات نمی‌شود؛ بلکه همان امکانات، سخت‌افزار و ویژگی‌های سایر گوشی‌ها را می‌توان با قیمت کمتر در گوشی‌های هو‌آوی در اختیار گرفت.

 گوشی هواویx(Huawei Honor 4X) با سخت‌افزاری پذیرفتنی و نمایشگری بزرگ، می‌تواند یکی از این انتخاب‌ها باشد. آنر 4X به نمایشگری 5.5 اینچی با رزولوشن 1280 در 720 پیکسل مجهز شده است. از قوت‌های این نمایشگر بزرگ می‌توان به تراکم 267 پیکسل بر هر اینچ و فناوری IPS استفاده‌شده در آن اشاره کرد. از مزیت‌های آنر 4Xاستفاده از تراشه‌ی اختصاصی 64 بیتی هو‌آوی با نام «های‌سیلیکون کرین 620» است.

پردازنده‌ی 8 هسته‌‌ای با معماری کورتکس A53 و قدرت پردازش 1.2 گیگاهرتز روی این تراشه قرار دارد؛ همچنین پردازنده‌ی گرافیکی «مالی 450»، 8 گیگابایت حافظه‌ی داخلی و 2 گیگابایت رم از دیگر مشخصات سخت‌افزار قدرتمند آنر 4X هستند. می‌توان از کارت حافظه‌ی جانبی هم تا حجم 32 گیگابایت، در این گوشی بهره برد. این گوشی که از پلاستیک مرغوبی ساخته شده است، 165 گرم وزن دارد که یکی از ضعف‌هایش محسوب می‌شود؛ البته قطر 8.7 میلی‌متری این گوشی هم می‌تواند برایش کمی ضخیم به‌ نظر برسد.

در عوض گوشی هواویx4 از دو سیم‌کارت و شبکه‌ی 4G پشتیبانی می‌کند که در این بازه‌ی قیمتی بسیار مطلوب است. از دیگر فناوری‌های ارتباطی آنر 4X ، می‌توان به امکان استفاده از Wi-Fiبرای اتصال به اینترنت، امکان استفاده از بلوتوث و همچنین رادیویFM اشاره کرد؛ البته فناوری محبوب OTGهم برای اتصال فلش از طریق پورت microUSBدر این گوشی گنجانده شده است. برایگوشی هواویx، دو دوربین با حسگر‌های 13 و 5 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده که برای این رده‌ی قیمتی مناسب به نظر می‌رسند.

 

اندروید این گوشی با توجه به اینکه در سال 2015 به بازار عرضه شده، کمی قدیمی به نظر می‌رسد؛ البته رابط کاربری ایموشن نسخه‌ی سوم، تمامی کمبود‌های اندروید کیت کت نسخه‌ی 4.4 را به‌خوبی پوشش داده است. در کنار این امکانات خوب، باتری لیتیوم-پلیمری 3000 میلی‌آمپر ساعتی آنر 4X با توجه به نمایشگر و تراشه‌ی کم‌مصرفش بازده‌ی خوبی دارد.








طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ