سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شبکه ما
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
  پیوند دوستان
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 35
بازدید دیروز : 57
کل بازدید : 210195
کل یادداشتها ها : 1343

نوشته شده در تاریخ 95/8/6 ساعت 3:32 ع توسط سید احمد قاسمی


هوآوی نسخه دوم گوشی نازک خود را که گوشی هواویp7 نام گرفته است را معرفی کرد، این گوشی قرار است که رقیبی برای گوشی‌های پر سر و صدای این روزهای بازار یعنی Galaxy S5، Xperia Z2و HTC One M8 باشد.

این گوشی در خود ویژگی‌هایی دارد که هر پرچمداری برای اینکه بتوانیم آن را به این نام بخوانیم باید در خود داشته باشد. امروز می‌خواهم برادر بزرگ P6 را برای شما بررسی کنیم تا اگر قصد خرید یک گوشی خوب و زیبا را دارید بدانید که آیا امکان دارد این گوشی را در لیست خود قرار دهید یا خیر؟

گوشی هواویp7 شباهت‌های زیادی را از نسل قبلی به ارث برده است، بدنه شیک این گوشی تنها 6.5 میلیمتر ضخامت دارد، یک غلاف فلزی اطراف گوشی قرار گرفته است و قسمت پایینی گوشی به صورت گرد طراحی شده است.

هوآوی جنس فلزی پشت گوشی را در این گوشی به کار نبرده و در عوض از شیشه برای این قاب استفاده کرده است. اگر در نور زیاد به این قاب نگاه کنید طراحی نقطه نقطه‌ای را در آن خواهید دید. هوآوی برای افزایش رضایت کاربران این شیشه را با پوششی از جنس گوریلا گلس 3 محافظت می‌کند به همین خاطر بر خلاف نسل قبلی می‌توانید با خیال راحت این گوشی را در کنار کلید و سکه در جیب خودتان قرار دهید.

علاوه بر اینکه استفاده از شیشه باعث افزایش دوام گوشی می‌شود، این حس را به کاربر القاء می‌کند که یک گوشی سطح بالا را در دست گرفته است. با اینکه اندازه صفحه نمایش از نسل قبلی بیشتر است اما کاهش فاصله این صفحه نمایش با لبه‌های گوشی باعث شده که بدنه گوشی افزایش اندازه چشمگیری نداشته باشد.

یکی از تغییرات به واقع مثبت در طراحی گوشی هواوی p7 نسبت بهP6 این است که جک 3.5 میلیمتری صدا از کنار گوشی به قسمت بالای آن منتقل شده است.








طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ