سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شبکه ما
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
  پیوند دوستان
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 38
بازدید دیروز : 57
کل بازدید : 210198
کل یادداشتها ها : 1343

نوشته شده در تاریخ 95/8/8 ساعت 8:11 ص توسط سید احمد قاسمی


معرفی اجمالی محصول

لنوو y700

شرکت‌های بزرگ تولیدکننده‌ی لپ‌تاپ همیشه در طراحی سری محصولات حرفه‌ای مخصوص بازی، رقابت سختی دارند و به‌نوعی از این فرصت برای قدرت‌نمایی استفاده می‌کنند؛ به همین دلیل اغلب لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی به سخت‌افزارهای به‌روز و قوی، صفحه‌نمایش با کیفیت بالا و امکانات متعدد مجهز هستند.

لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی سری Y شرکت لنوو هم همین خصوصیات را داشته و ارزش خرید بالایی دارند. از محصولات جدید این سری که در اواخر سال 2015 روانه‌ی بازار شد، لنوو y700نام دارد. این مدل طراحی منحصربه‌فردی دارد که شبیه آن را در کمتر لپ‌تاپ مخصوص بازی می‌توان پیدا کرد؛ سری Y700 به‌نوعی نمونه‌ی تکامل‌یافته‌ی سری Y50 است که از کارایی و امکانات بیشتری برخوردار است. بدنه‌ی این دستگاه از ترکیب آلومینیوم برس‌خورده‌ی مشکی مات با طرح‌های ریز ضربدری و پلاستیک تشکیل شده که مقاومت بالا و البته در قسمت‌هایی استعداد خوبی در جذب اثرانگشت دارد.

در دوطرف دستگاه، دریچه‌های توری‌شکل قرمزرنگی به چشم می‌خورند که محل خروج صدا هستند و ظاهر جذاب و هیجان‌انگیزی به این محصول داده‌اند. ترکیب رنگ مشکی و قرمزی که در اکثر محصولات حرفه‌ای مخصوص بازی به‌کار می‌رود، در لنوو y700هم وجود دارد. با وجود این طراحی زیبا، این لپ‌تاپ جدید از مدل نسل قبل خود ضخیم‌تر و سنگین‌تر است؛ به این ترتیب که ضخامت آن حدود 3 میلی‌متر اضافه شده و به 25?9 رسیده و وزن آن هم با حدود 250 گرم افزایش به 2 کیلو و 600 گرم رسیده که برای یک لپ‌تاپ 15 اینچی کمی زیادتر از استاندارد معمول است. صفحه‌ی نمایشY700 یک نمونه‌ی 15 اینچی با پنل IPS و روکش مات با کیفیتFull HD است که البته مدل‌های 14 و 17 اینچی آن هم تولید شده است.

این صفحه‌ی نمایش با کیفیت، روشنایی و وضوح خوبی که دارد، یک نمونه‌ی ایده‌آل برای بازی‌کردن یا تماشای فیلم‌های با کیفیت بالا به‌شمار می‌رود. لنوو برای بخش صوتی این محصول از اجزای باکیفیتی استفاده کرده که شامل دو بلندگوی 2 واتی دالبی ساخت شرکت صاحب‌نام JBL و یک ساب‌ووفر داخلی 3 واتی است که ترکیبی از قدرت و وضوح صدا را ارائه می‌دهند. محل قرارگیری این ساب‌ووفر در قسمت زیرین لپ‌تاپ بوده و دریچه‌ی خروجی صدای آن هم زیر دستگاه مشاهده می‌شود. کیبورد این دستگاه از نوع جزیره‌ای با استاندارد AccuType لنوو و مجهز به نور پس‌زمینه‌ی قرمز است که کیفیت خوبی دارد و انتظارات را از کیبورد یک لپ‌تاپ مخصوص بازی برآورده می‌کند؛ البته کلید Enterاصلی اندازه‌ی نسبتا کوچکی دارد که ممکن است گاهی اوقات مشکل‌ساز باشد. تاچ‌پد هم یک نمونه‌ی یک‌تکه‌ی خوب با حساسیت بالاست که البته برای انجام امور عادی روزمره مناسب بوده و واضح است که برای بازی‌کردن باید از یک ماوس جداگانه استفاده کنید. پورت‌های ورودی و خروجی این مدل برای چنین محصولی کاملا معمولی بوده و تنها شاملUSB 2.0،USB 3.0، HDMI و LAN می‌شود و از DisplayPort و USB Type-C خبری نیست.








طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ