سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شبکه ما
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
  پیوند دوستان
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 30
بازدید دیروز : 57
کل بازدید : 210190
کل یادداشتها ها : 1343

نوشته شده در تاریخ 95/8/8 ساعت 8:13 ص توسط سید احمد قاسمی


معرفی اجمالی محصول

تبلت لنوو a8

این روزها تبلت‌های 8 اینچی طرفداران زیادی پیدا کرده است. در این میان افرادی زیادی وجود دارند که بنا به هر دلیلی به دنبال بهترین تبلت 8 اینچی بازار نیستند. ازاین‌رو، بهترین انتخاب برای این افراد تبلت‌های 8 اینچی ارزان‌قیمت است. لنوو یکی از شرکت‌های خوش‌نام و نشان در تولید تبلت‌های میان‌رده و ارزان‌قیمت است. جدیدترین تبلت 8 اینچی این شرکت در سال 2015 تب 2 A8-50LC است که با مشخصات قابل‌قبولی همراه است. به‌طورکلی این محصول برای کاربران نیمه‌حرفه‌ای که انتظار زیادی از تبلت خود ندارد، مناسب است. تبلت لنوو a8 از یک نمایشگر 8 اینچی با فناوری IPS استفاده کرده است.

این فناوری، زوایای دید گسترده‌ای را برای نمایشگر این تبلت به همراه داشته است. همچنین این نمایشگر از دقت تصویر 800 × 1280 پیکسل بهره می‌برد. رزولوشنی که این روزها در بین تبلت‌های میان‌رده رایج به‌حساب می‌آید. این کیفیت تصویر، تراکم پیکسلی 184 پیکسل بر اینچ را برای این محصول به همراه داشته است. حال به سراغ مشخصات سخت‌افزاری این تبلت می‌رویم. همان‌طور که انتظار می‌رفت، لنوو از سخت‌افزار قدرتمندی در A8-50 به کار نبرده است.

تبلت لنوو a8 به تراشه‌ی مدیاتک MT8735، پردازنده‌ی چهار هسته‌ای با سرعت 1.3 گیگاهرتز و یک گیگابایت حافظه‌ی رم مجهز شده است. بدیهی است که کاربرانی که به سراغ خرید این تبلت می‌روند، انتظار اجرای سنگین‌ترین بازی‌ها را از آن ندارند. لنوو، شانزده گیگابایت حافظه‌ی داخلی برای این تبلت در نظر گرفته است که از این مقدار حدود 11 گیگابایت آن در اختیار کاربر قرار دارد. ازاین‌رو، استفاده از کارت حافظه‌ی microSD در این تبلت ضروری به نظر می‌رسد.

این دستگاه به دو دوربین 5 و 2 مگاپیکسلی در قاب پشتی و قاب جلویی مجهز شده که می‌تواند عکس‌های مناسبی را در محیط‌های روشن بگیرد. ازلحاظ راه‌های ارتباطی، تبلت تب 2 مدل A8 چیزی کمتر از تبلت‌های بالارده و گران‌قیمت ندارد. این تبلت به دو شیار سیم‌کارت مجهز است که به سبب آن می‌توان به مکالمات تلفنی و مرورگری در شبکه‌های 3G و 4G پرداخت. همچون دیگر تبلت‌های سری A لنوو، A8-50 هم به سیستم‌عامل اندروید مجهز است. اندروید لالی‌پاپ (5) با رابط کاربری اختصاصی لنوو برای این تبلت در نظر گرفته شده که حس و حال یک محصول جدید و به‌روز را برای کاربران به همراه دارد. در زیر قاب پشتی این تبلت یک باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 16.3 وات‌ساعت قرار گرفته که توسط کاربر قابل تعویض نیست. به‌طور میانگین این باتری می‌تواند 29 روز شارژدهی در حالت استندبای را برای این دستگاه به همراه داشته باشد








طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ