سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شبکه ما
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
  پیوند دوستان
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 40
بازدید دیروز : 57
کل بازدید : 210200
کل یادداشتها ها : 1343

نوشته شده در تاریخ 95/8/8 ساعت 8:13 ص توسط سید احمد قاسمی


لنوو روی لبه‌ی سمت راست وایب شات دو کلید جدید قرار داده تا نشان دهد که اولویت اول این گوشی، دوربین‌اش است. یکی از این کلیدها که دو حالت «حرفه‌ای» (Pro) و «خودکار» (Auto) دارد، برای انتخاب حالت عکاسی و کلید دیگر هم کلید دو مرحله‌ای شاتر دوربین است. دوربین اصلی لنوو وایب شات حسگری از نوعBSI CMOS با دقت 16 مگاپیکسل و دریچه‌ی دیافراگم f/2.2 دارد. لنوو در کنار این دوربین، از فلش «سه‌گانه» (Triple LED) و همچنین فوکوس مادون‌قرمز استفاده کرده است. اگر کلید حالت انتخاب عکاسی روی «خودکار» باشد، گوشی به‌صورت خودکار می‌تواند مکان و حالت عکاسی شما را تشخیص دهد و خود را با شرایط مختلف هماهنگ کند.

عملکرد لنوو وایب شات

همچنین فن‌آوری ویژه‌ای با نام «اسمارت» (Smart) برای حالت عکاسی خودکار در لنوو وایب شات وجود دارد. با استفاده از این فن‌آوری، وایب شات به کاربر راهنمایی لازم جهت ثبت تصویری مناسب با در نظر گرفتن نقاط طلایی را می‌دهد. این فن‌آوری می‌تواند برای عکاسی از افراد و منظره مورد استفاده قرار گیرد. اما با قرار دادن این کلید روی حالت حرفه‌ای، همه چیز فرق خواهد کرد. تمام تنظیمات یک دوربین دیجیتال پیشرفته در اختیارتان قرار می‌گیرد. از تنظیم درجه‌ی ISO و تنظیم تراز سفیدی گرفته تا فوکوس دستی و سرعت شاتر. به‌علاوه می‌توانید در هر شرایطی با دو بار فشردن کلید شاتر، برنامه‌ی دوربین را اجرا کنید. اما باید گفت سرعت اجرا شدن برنامه‌ی دوربین در حالت حرفه‌ای کمی بیشتر از حالت خودکار است.

منویی هم برای تنظیمات تکمیلی وجود دارد. در این منو می‌توانید تنظیمات مربوط به نسبت تصویر، رزولوشن عکس، کیفیت تصویر، تراز سفیدی، تراز صاف بودن دوربین در دست و خطوط طلایی تغییر دهید.

تصاویر دوربین اصلی در حالت خودکار کیفیت و شفافیت کم‌نظیری دارند. تراز سفیدی در آن‌ها رعایت شده و رنگ‌ها سرزنده به نظر می‌رسند. در حالت حرفه‌ای هم می‌توانید با استفاده از تنظیمات دستی متعدد، بهترین تصاویر را با تغییرات مدنظرتان، ثبت کنید.

دوربین سلفی هم حسگری با دقت 8 مگاپیکسل و دریچه‌ی دیافراگمf/2.2 دارد. در این دوربین از تنظیمات دستی خبری نیست و تمام تنظیمات به‌صورت خودکار هستند. تصاویر ثبت شده توسط این دوربین از کیفیت قابل‌قبولی برخودار هستند. اما در بسیاری از این تصاویر رنگ‌ها حد و مرز خود را حفظ نکرده‌اند و تصاویری که در آن‌ها منابع نور شدید وجود داشته باشد، کیفیت خوبی ندارند.

هر دو دوربین می‌توانند ویدیو‌هایی با رزولوشن 1920 در 1080 با سرعت 30 فریم بر ثانیه و صدای استریو ضبط کنند. این ویدیو‌ها کیفیت خوبی دارند و از پرش فریم در آن‌ها خبری نیست.








طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ