سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شبکه ما
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
  پیوند دوستان
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 42
کل بازدید : 210207
کل یادداشتها ها : 1343

نوشته شده در تاریخ 95/8/8 ساعت 8:14 ص توسط سید احمد قاسمی


لنوو در مراسم IFA 2014 از تبلت لنوو s8 بسیار زیبا رونمایی کرد. این محصول ازلحاظ طراحی با تبلت‌های قبلی لنوو فرق دارد و ازلحاظ تنوع رنگ بدنه، یادآور محصولات سری لومیای نوکیا است.تبلت لنوو s8 به نمایشگری 8 اینچی با رزولوشن 1200 × 1920 پیکسل مجهز شده است. این یعنی تراکم پیکسلی صفحه‌نمایش S8چیزی حدود 283ppi است که عدد خوبی به نظر می‌آید. از دیگر مشخصات این تبلت می‌توان به پردازشگری 4 هسته‌ای آن اشاره کرد که به چیپست «Atom Z3745» ساخت شرکت اینتل با فرکانس 1.86 گیگاهرتز مجهز است.

در کنار این پردازنده، 2 گیگابایت حافظه رم وجود دارد تا پردازش اطلاعات با سرعت قابل قبولی انجام شود. فضایی که برای ذخیره‌سازی این تبلت در نظر گرفته شده است 8 گیگابایت حافظه داخلی است که البته بخشی از آن توسط سیستم‌عامل اشغال شده است. اما با استفاده از کارت حافظه «microSD» می‌توان 32 گیگابایت دیگر فضا برای نگهداری اطلاعات در اختیار داشت. نمایشگر 8 اینچی آن از نوع «LCD» است و با فناوری «IPS» ساخته شده است. تراکم پیکسل‌هایش در هر اینچ 283 است و رزولوشن «Full HD» دارد. نکته قابل‌توجه دیگر در مورد این تبلت قابلیت نصب سیم‌کارت در اندازه میکرو و امکان اتصال به شبکه اینترنت پرسرعت «4G» و قابلیت مکالمه است.

دوربین اصلی تبلت لنوو s8 سنسوری 8 مگا پیکسلی دارد و به فلاش «LED» و فوکوس خودکار مجهز است. دوربین جلو هم به سنسور 1.8 مگا پیکسلی مجهز است. سیستم‌عامل نصب شده روی این تبلت اندروید کیت‌کت است و اگر کار با منوی فارسی برایتان اهمیت دارد، باید بدانید که تبلت «TAB S8-50LC» لنوو، از زبان و منوی فارسی پشتیبانی می‌کند.

لنوو تب S8، از لحاظ طراحی با تبلت‌های قبلی لنوو تفاوت زیادی دارد. این تبلت، به خصوص در مدل‌های رنگی، یادآور تلفن‌های هوشمند لومیا است. حتی شباهت‌هایی بین این تبلت و گوشی وان‌پلاس وان وجود دارد. در نمای روبرویی، بلندگوهای تبلت را در بالا و پایین نمایشگر می‌بینیم. لوگوی لنوو دقیقا در زیر بلندگوی بالایی نقش بسته است. دوربین جلویی (وبکم) و حسگرهای تبلت هم در سمت راست لوگو دیده می‌شوند. بخش پشتی و کناره‌های دستگاه بسیار شیک و یکپارچه طراحی شده‌اند. با نگاهی به بخش پشتی، دوربین اصلی تبلت را به همراه فلش LED در گوشه سمت چپ و بالای تبلت می‌بینید.








طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ