سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شبکه ما
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
  پیوند دوستان
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 37
بازدید دیروز : 57
کل بازدید : 210197
کل یادداشتها ها : 1343

نوشته شده در تاریخ 95/8/8 ساعت 8:15 ص توسط سید احمد قاسمی


اوایل سال 2013 میلادی، کمپانی لنوو توانست با تولید لپ‌تاپ‌های قدرتمند و بسیار خوش قیمت لنوو z510، به محبوبیت زیادی در بین کاربران دست پیدا کنند. این لپ‌تاپ‌ها یک نقطه‌ی عطف برای کسانی بودند که می‌خواستند با کمترین هزینه، بیش‌ترین کارایی را به دست آورند. اما استقبال خوب کاربران از سری Z500 باعث شد تا در واپسین ماه‌های سال 2013، لنوو سری جدید این لپ‌تاپ‌ها را با ارتقا قطعات داخلی و تحت عنوان لنوو z510 معرفی و وارد بازار کند. آیا Z510 نیز می‌تواند همانند مدل قبلی، به عنوان یکی از بهترین لپ‌تاپ‌ها در این بازه‌ی قیمتی خودنمایی کند؟ برای رسیدن به پاسخ این سوال، با دیجی کالا در نقد و بررسی IdeaPad Z510 همراه شوید.

طراحی و ساخت

فارغ از محل قرارگیری باتری، هیچ‌گونه تغییری ظاهری بین Z510و Z500 مشاهده نمی‌شود. هر دو سری از طراحی، شاسی، مواد اولیه و کیفیت ساخت یکسانی استفاده می‌کنند.

وزن لنوو z510 نزدیک به 2.2 کیلوگرم بوده و ضخامت آن معادل 25 میلی‌متر است که برای یک لپ‌تاپ 15.6 اینچی، کاملا مناسب است. به همین دلیل، مشکلی در حمل‌ونقل و جابجایی Z510 نخواهید داشت. کیفیت ساخت Z510نیز فوق العادست! هیچ‌گونه ضعفی در ساخت دستگاه مشاهده نمی‌شود و جایی برای گلایه وجود ندارد. لولاهای صفحه نمایش بسیار محکم ساخته شده‌اند و به کمک آن‌ها می‌توان لپ‌تاپ را تا زاویه 135 درجه‌ای باز نمود.

قاب پشت صفحه نمایش و قسمت زیرین دستگاه، از پلاستیک مات ساخته شده که تا حدودی در مقابل جذب اثر انگشت و چربی دست مقاومت می‌کنند. اما فضای اطراف کیبورد و استراحتگاه دست، دارای یک روکش از جنس آلومینیوم برس خورده می‌باشند و کاملا احساس کار با یک لپ‌تاپ رده‌بالا را به کاربر انتقال می‌دهد. ظاهر دستگاه بسیار شکیل و مدرن است و مناسب تمامی محیط‌ها، چه اداری و چه خانگی، می‌باشد.








طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ