سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شبکه ما
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
  پیوند دوستان
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 29
کل بازدید : 209885
کل یادداشتها ها : 1343

نوشته شده در تاریخ 95/8/8 ساعت 7:16 ع توسط سید احمد قاسمی


جنس بدنه گوشی htc e9 پلاستیک (پلی کربنات) است؛ البته در حاشیه‌ها از فریم پلاستیکی صیقل داده شده‌ای استفاده شده است که طراحی موقری دارد و به‌خوبی با بدنه پلاستیکی در یک سطح قرار گرفته تا حس یک‌دست بودن القا کند.

زوایای گوشی htc e9 به ‌صورت نیم‌دایره طراحی شده‌اند تا هنگام دست گرفتن محصول فشار کمتری به دست وارد شود و حس بدی نداشته باشید. گوشی htc e9 نسخه بهبودیافته ای9 است؛ البته نسخه پلاس این محصول تغییر چندانی نداشته و از نظر ظاهری و طراحی تقریبا همان ساختار را حفظ کرده.

جلو گوشی به صفحه نمایش 5.5 اینچی مجهز شده است که تقریبا هفتاد درصد جلو دستگاه را پوشانده. در قسمت بالا و پایین دو بلندگو دیده می‌شود که نوید صدای استریو و باکیفیت می‌دهد. نام اچ‌تی‌سی بالای بلندگوی پایینی نوشته شده است و دوربین 13 یا 4 مگاپیکسلی (بسته به منطقه عرضه گوشی) در جلو قرار گرفته است تا هنگام سلفی گرفتن یا گفتگوی ویدئویی به کار بیاید. کناره سمت راست گوشی به دکمه‌های پاور و کنترل صدا مجهز شده است.

دکمه پاور زیر دکمه‌های کنترل صدا قرار گرفته و به‌راحتی قابل استفاده است و کاربر برای استفاده از آن با مشکلی مواجه نمی‌شود. کناره سمت چپ نیز به سیم‌کارت‌ها و کارت حافظه اختصاص یافته است: دو درگاه برای سیم‌کارت و یک درگاه برای کارت حافظه‌ تا سقف 128 گیگابایت. بالا و پایین گوشی بسیار ساده طراحی شده است.

 

جک 3.5 میلی‌متری بالای گوشی قرار گرفته تا هنگام گوش سپردن به موسیقی و کار با هدفون مشکلی پیش نیاید. درگاه میکرو یو‌اس‌بی، که به‌عنوان درگاهی برای شارژ کردن گوشی و برقراری ارتباط استفاده می‌شود، در قسمت پایینی گوشی قرار دارد. البته فریم پلاستیکی دور گوشی شکننده به‌نظر می‌رسد و بهتر است هنگام استفاده از آن احتیاط کنید تا زیبایی ظاهر گوشی حفظ شود.









طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ